Kundeservice

Hjælp til Min side

Her finder du råd og vejledning, hvis du har problemer med at logge på Min side eller Tryg Sund-appen.

MitID har erstattet NemID

For at logge på Min side eller Tryg Sund-appen skal du nu bruge det nye MitID. Det nye digitale identifikationsmiddel bliver indført i Danmark fra sommeren 2021. MitID er mere sikkert, mere fleksibel og en mere brugervenlig løsning end NemID.

Hjælp til MitID

Hør mere om, hvordan du kommer i gang med MitID og få hjælp til at bruge det på MitID.dk.

Hvordan får jeg et MitID?

Der er forskellige måder at få MitID. De fleste kan downloade MitID appen og bekræfte deres identitet med pas.

Hvis man ikke har en telefon, man kan bruge til MitID appen, kan man booke tid hos Borgerservice. MitID er først og fremmest lavet til at blive brugt på smartphone og tablet. Kan man ikke bruge sin telefon til MitID, er det muligt at få en kodeviser, kodeoplæser eller chip.

Læs mere om, hvordan du får MitID

Jeg ved ikke hvad mit Bruger-ID er

Har du glemt dit bruger-ID skal du kontakte MitID support eller møde op i Borgerservice.

Få hjælp til bruger-ID

Hjælp til at logge på Min side

Vi har samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min side.


Jeg prøver at logge på med iPhone eller iPad (iOS)


Jeg prøver at logge på med Windows computer eller Mac

Tal med support

Kendte tekniske fejl på Min side kan eksempelvis være:

  • Manglende forsikringer på Min side
  • Min side er helt blank
  • Fejl ved åbning af dokumenter

Ved disse eller andre tekniske problemer kan du kontakte Servicedesk på 70 21 02 91.

Har du husket cookies?

Når du besøger tryg.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på Min side.